FANDOM

Ο Terry Gene Bollea (11 Αυγούστου 1953), γνωστός με το ring name του, Hulk Hogan, είναι ένας Αμερικανός επαγγελματίας παλαιστής, ηθοποιός, τηλεοπτική προσωπικότητα και μουσικός, περισσότερο γνωστός για το χρόνο του στο WWE. Ο Hogan απήλαυσε mainstream δημοσιότητα στις δεκαετίες του 1980 και 1990 ως ο all-American χαρακτήρας που λεγόταν Hulk Hogan στο World Wrestling Federation (WWE) και ως ο Hollywood Hogan, ο φαύλος αρχηγός της nWo στο World Championship Wrestling (WCW). Ο Hogan εντάχθηκε στο Hall of Fame του WWE το 2005. Μετά απο μερικά χρόνια, ο Hogan υπέγραψε με το Total Nonstop Action Wrestling (TNA) όπου εμφανιζόταν απο το 2010 μέχρι το 2013, ως ο τηλεοπτικός General Manager.

Είναι παγκόσμιος πρωταθλητής 12 φορές όντας 6 φορές WWE Champion και 6 φορές WCW World Heavyweight Champion. Οι 6 συνολικές θητείες του ως πρωταθλητής τον κάνουν το δεύτερο μακροβιότερο WWE Champion όλων των εποχών (μετά το Bruno Sammartino) και το μακροβιότερο της δεκαετίας του '80, έχοντας κρατήσει το τίτλο συνολικά για 1,474 ημέρες απο το 1984 μέχρι το 1988. Στο WCW οι 6 συνολικές του θητείες τον κάνουν το μακροβιότερο WCW World Heavyweight Champion όλων των εποχών, έχοντας κρατήσει το τίτλο συνολικά για με 469 ημέρες απο το 1994 μέχρι το 1995. Ο Hogan είναι και μια φορά World Tag Team Champion με τον Edge στο WWE. Επίσης, νίκησε το Royal Rumble το 1990 και το 1991, όντας ο πρώτος παλαιστής που κατάφερε να νικήσει σε δύο συνεχόμενα Royal Rumbles.

Η ιστορία της καριέρας του Edit

World Wrestling Federation (1979-1980) Edit

Το 1979, ο πρώην NWA World Champion Terry Funk σύστησε το Bollea στον αρχηγό του World Wrestling Federation (πλέον γνωστό ως WWE) Vincent J. McMahon, ο οποίος έμεινε εντυπωσιασμένος απο τη χαρισματικότητα και το σωματικό του ανάστημα. Ο McMahon του έδωσε το όνομα Hogan, καθώς ήταν παθιασμένος με τα ιρλανδικά ονόματα. Εκείνη τη περίοδο, ο Hogan πάλεψε με το Bob Backlund για το World Wrestling Federation Championship και άρχισε το πρώτο του μεγάλο feud με τον André the Giant το οποίο κατέληξε σε έναν αγώνα με τον André στο Shea Stadium. Ο Hogan και ο André στο Ουάιτ Πλέινς της Νέας Υόρκης μαζεύοντας 1,200 άτομα σε ένα κτήριο που είχε 3,500 θέσεις.

American Wrestling Association (1981–1983) Edit

Αφού ολοκλήρωσε τη σκηνή του στη ταινία Rocky III, ενάντια στις επιθυμίες του McMahon, ο Hogan έκανε το ντεμπούτο του στο American Wrestling Association (AWA), που ήταν στην ιδιοκτησία του Verne Gagne. Ο Hogan ξεκίνησε τη πορεία του στο AWA ως heel, παίρνοντας το Luscious» Johnny Valiant ως manager του, όμως το κοινό του AWA ήθελε το μυώδη και χαρισματικότερο Hogan και σύντομα οι bookers του AWA υποχρεώθηκαν να γυρίσουν το Hogan σε face. Χρησιμοποιώντας το «Eye of the tiger» ως το theme music του, ο Hogan έγινε σύντομα ο κορυφαίος babyface του promotion και καθ' όλη τη διάρκεια του 1983 είχε ένα μεγάλο feud με τον AWA World Champion Nick Bockwinkel και το manager του Bobby Heenan. O Gagne, παρόλα αυτά, συνέχισε να «πειράζει» το κοινό του AWA κανονίζοντας πολυάριθμα screwjobs εις βάρος του Hogan, έτσι ώστε να διατηρεί το championship ο Bockwinkel, ο οποίος ήταν βετεράνος στο promotion και ήταν στο επίκεντρο του οργανισμού μετά απο την απόσυρση του Gagne απο την ενεργό δράση. Επειδή ο Hogan δεν ήταν «old school» τεχνικός παλαιστής, ο Gagne δε τον άφηνε να γίνει champion. Σε διάφορες περιπτώσεις, ο Hogan νικούσε το Bockwinkel και κέρδιζε το championship, μόνο για να αντιστραφεί αργότερα η απόφαση. Η πρακτική αυτή όλο και περισσότερο προκαλούσε την οργή των fans, τόσο πολύ που σε μια περίπτωση, σύμφωνα με την αυτοβιογραφία του Hogan και με άλλα βιβλία, το κοινό σχεδόν προκάλεσε ταραχή μέχρι που ο Hogan τους ηρέμησε. Ο παλαιστής άρχισε να απογοητεύεται με την απροθυμία του Verne Gagne να του δώσει μεγαλύτερο μερίδιο απο τις πωλήσεις του merchandise του. Τελικά, ο Gagne ήταν έτοιμος να δώσει το AWA title στο Hogan, όμως σύμφωνα με ισχυρισμούς του Hogan, ο Gagne ήθελε ένα μεγάλο μερίδιο απο τα χρήματα που ο Hogan κέρδισε στα συχνά ταξίδια του στην Ιαπωνία και μεγαλύτερο έλεγχο πάνω στο booking των αγώνων εκεί. Ο Hogan αρνήθηκε ρητώς, λέγοντας ότι σε αυτό το σημείο δε χρειαζόταν το championship. Επίσης σύμφωνα με την αυτοβιογραφία του Hogan, ο Gagne ήθελε να τον βάλει στην οικογένεια του με γάμο προτού του δώσει το AWA title. Ο Hogan που δεν ήθελε να αφήσει την εργένικη ζωή απλώς για το title του AWA, συνέχισε να απορρίπτει το championship. Σύντομα, μετά αυτές τις προσπάθειες του Gagne ο Hogan πείστηκε γύρισε πίσω στο World Wrestling Federation απο το Vincent K. McMahon, ο οποίος είχε πρόσφατα αγοράσει το promotion απο τον άρρωστο πατέρα του.

New Japan Pro Wrestling (1980–1983) Edit

Ένα μεγάλο μέρος της πρώιμης επιτυχίας του Hogan ανήκε στο New Japan Pro Wrestling. Οι Ιάπωνες wrestling fans ένιωσαν ενθουσιασμό βλέποντας το τεράστιο ξανθό Αμερικανό και του έδωσαν το προσωνύμιο «chiban» (του οποίου η μετάφραση είναι «νούμερο ένα»). Ο Hogan εμφανίστηκε στην Ιαπωνία για πρώτη φορά στις 13 Μαΐου 1980, ενώ ήταν ακόμη στο World Wrestling Federation. Τα επόμενα χρόνια περιόδευσε εκεί ανά περιόδους, αντιμετωπίζοντας μεγάλη ποικιλία αντιπάλων, απο το Tatsumi Fujinami μέχρι τον Abdullah the Butcher. Όταν αγωνιζόταν στην Ιαπωνία, ο Hogan χρησιμοποίησε ένα πολύ διαφορετικό ρεπερτόριο κινήσεων wrestling, βασιζόμενος περισσότερο σε τεχνικότερες, πιο παραδοσιακές λαβές και κινήσεις wrestling σε αντίθεση με το στυλ του στις Ηνωμένες Πολιτείες, το οποίο ήταν βασισμένο στη δύναμη του και στο brawling. Ακόμη μια διαφορά ήταν ότι ο Hogan χρησιμοποιούσε ένα running forearm lariat (γνωστό ως «Axe Bomber») ως το finisher του στην Ιαπωνία, σε αντίθεση με το παραδοσιακό του finisher στην Αμερική που ήταν το running leg drop. Στις 2 Ιουνίου 1983 έγινε ο νικητής του πρώτου International Wrestling Grand Prix (IWGP), νικώντας το παλαιστή-σύμβολο της Ιαπωνίας, Antonio Inoki με knockout στους τελικούς ενός τουρνουά 10 ανδρών που περιείχε κορυφαία ταλέντα απο όλο το κόσμο. Επίσης ο Hogan και ο Inoki δούλεψαν ως ομάδα στην Ιαπωνία, νικώντας στο διακεκριμένο τουρνουά MSG Tag League σε δύο συναπτά έτη: το 1982 και το 1983. Ο δημοτικότητα του Hogan στην Ιαπωνία ήταν τόσο μεγάλη που ηχογράφησε και ένα άλμπουμ εκεί.

World Wrestling Federation (1983–1993) Edit

Η γέννηση της Hulkamania Edit

Αφού αγόρασε το World Wrestling Federation απο το πατέρα του το 1982, ο Vincent K. McMahon είχε σχέδια να επεκταθεί σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και επέλεξε το Hulk Hogan για να είναι η ατραξιόν λόγω της χαρισματικότητας και της αναγνωρισιμότητας του. O Hogan έκανε την επιστροφή του στις 27 Δεκεμβρίου 1983 νικώντας το Bill Dixon. Αρχικά, ο Hogan ήταν heel και συμμάχησε με το βετεράνο παλαιστή «Classy» Freddie Blassie, ο οποίος απέκτησε το ρόλο του manager, παρόλα αυτά το σενάριο αυτό δεν κράτησε για πολύ. Στις 7 Ιανουαρίου 1984 σε ένα επεισόδιο του Championship Wrestling, ο Hogan έσωσε το Bob Backlund απο μια επίθεση τριών ατόμων. Η αλλαγή του Hogan εξηγήθηκε απλώς απο το Backlund, ο οποίος μίλησε θετικά για το Hogan και είπε πως θα σταματήσει να συνεργάζεται με το Blassie. Σε λιγότερο απο τρεις εβδομάδες στις 23 Ιανουαρίου, ο Hogan κέρδισε το πρώτο του WWE Championship νικώντας τον Iron Sheik στο Madison Square Garden. Το σενάριο που συνόδευσε τον αγώνα ήταν ότι ο Hogan ήταν μια αντικατάσταση της τελευταίας στιγμής για τον αρχικό αντίπαλο του Sheik, το Bob Backlund. Επίσης ο Hogan έγινε ο champion ξεφεύγοντας απο τη χαρακτηριστική κίνηση του αντιπάλου του, το camel clutch.

Αμέσως μετά τη νίκη, ο commentator Gorilla Monsoon επίσημα διακήρυξε πως «Η Hulkamania είναι εδώ!». Ο Hogan συχνά αναφερόταν στους fans του ως «Hulkamaniacs» στις συνεντεύξεις του, ενώ η αμφίεση του απέκτησε το κόκκινο και και το κίτρινο, τα οποία έγιναν τα χαρακτηριστικά του χρώματα. Στην ring entrance του ο Hogan έσκιζε το μπουζάκι του, έδειχνε τους μύες του και άκουγε την ευθυμία του κοινού με υπερβολικό τρόπο. Εκείνη τη περίοδο οι πλειοψηφία των αγώνων του Hogan αποτελούταν απο αγώνες με heels που εμφανίζονταν ως ασταμάτητα τέρατα, ενώ κάτι που έγινε σχεδόν ρουτίνα ήταν ο Hogan να παρουσιάζει σταθερή επιθετικότητα, όμως τελικά να χάνει την ορμή του και φαινομενικά να πλησιάζει την ήττα. Τότε επανακτούσε τις δυνάμεις του και άρχιζε να χτυπά τον αντίπαλο του, παίρνοντας «δύναμη» απο το κοινό, ενώ οποιαδήποτε επίθεση του αντιπάλου του δεν είχε κανένα αποτέλεσμα— μια διαδικασία που περιγραφόταν ως «hulking up». Οι χαρακτηριστικές του κινήσεις, το big boot και το Atomic Leg Drop, ακολουθούσαν και του εξασφάλιζαν τη νίκη.

Μέχρι την επόμενη χρονιά, ο Hulk Hogan είχε γίνει το πρόσωπο του pro wrestling, καθώς ο McMahon έκανε το World Wrestling Federation μια επιχείρηση της ποπ κουλτούρας με το The Rock 'n' Wrestling Connection στο MTV, γεμίζοντας στάδια, πουλώντας pay-per-views και κάνοντας μεγάλες τηλεθεάσεις. Όντας η κεντρική ατραξιόν της πρώτης WrestleMania στις 31 Μαρτίου 1985, ο Hogan συμμάχησε με το Mr. T για να νικήσει τον άσπονδο εχθρό του «Rowdy» Roddy Piper και το Paul Orndorff. Στο πρώτο Saturday Night's Main Event, ο Hogan υπερασπίστηκε με επιτυχία το championship απέναντι στο Cowboy Bob Orton σε έναν αγώνα που ο Hogan κέρδισε με disqualification.

Κατά τη διάρκεια εκείνων των ετών, ο Hogan υποδυόταν έναν πραγματικό υπερήρωα ενώ απευθυνόταν σε νεαρότερες ηλικίες. Οι άνθρωποι τον θεωρούσαν το τέλειο πρότυπο, ονομάστηκε η προσωπικότητα με τις περισσότερες αιτήσεις της δεκαετίας του '80 για το Ίδρυμα παιδικής φιλανθρωπίας Make-a-Wish. Ως αποτέλεσμα, ο Hogan μετέτρεψε τη βιομηχανία σε ένα αθλητικό θέαμα ψυχαγωγίας (sports entertainment) που απευθυνόταν σε prime-time κοινά όλων των ηλικιών και υποβάθρων. Ποτέ ξανά η βιομηχανία του pro wrestling δεν είχε δει κάτι σαν τη Hulkamania, καθώς action figures και t-shirts έκαναν την εμφάνιση τους σε μαγαζιά σε όλη την ΗΠΑ. Επιπλέον, ο Hogan πρωταγωνίστησε στα εξώφυλλα των περιοδικών Sports Illustrated, TV Guide και People, ενώ εμφανίστηκε στο The Tonight Show και είχε το δικό του cartoon που λεγόταν Hulk Hogan's Rock 'n' Wrestling.

WWE Champion (1984-1986) Edit

Στις 5 Οκτωβρίου 1985 στο Saturday Night's Main Event, υπερασπίστηκε με επιτυχία το championship εναντίον του Nikolai Volkoff σε έναν αγώνα flag. Ο Hogan πάλεψε με το μακροχρόνιο αντίζηλο του, Roddy Piper σε έναν αγώνα για το WWE title στην ιστορική διοργάνωση pay-per-view (PPV) Wrestling Classic. Ο Hogan διατήρησε το title με disqualification αφού ο Bob Orton παρενέβη και τον χτύπησε με ένα σίδερο. Με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς, είχε πολλούς διεκδικητές στο δρόμο του. Καθ' όλη τη διάρκεια του 1986, ο Hogan διατήρησε το title του ενάντια σε αντιπάλους όπως ο Terry Funk, ο «The Magnificient» Don Muraco, ο King Kong Bundy (σε αγώνα steel cage στη WrestleMania 2), ο Paul Orndorff και ο Hercules Hernandez.

Το Φθινόπωρο του 1986, ο Hogan σποραδικά πάλευε σε αγώνες tag team με τους Machines ως ο Hulk Machine φορώντας μάσκα η οποία ήταν αντιγραφή απο το gimmick του New Japan Pro Wrestling «Super Strong Machine». Στη WrestleMania III το 1987, είχε κανονιστεί ο Hogan να αντιμετωπίσει για το championship τον μεγάλο star του sport André the Giant και έπαιρνε push ως ο αήττητος γίγαντας για τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Ένα καινούργιο storyline παρουσιάστηκε στις αρχές του 1987: Στο Hogan δόθηκε ένα βραβείο για το κατόρθωμα του να είναι WWE Champion για τρία συνεχόμενα χρόνια. Ο καλός του φίλος, André the Giant, βγήκε για να τον συγχαρεί. Μετά απο λίγο, ένα ελαφρώς μικρότερο βραβείο δόθηκε στον André ένα βραβείο για τις δύο δεκαετίες που ήταν αήττητος στο World Wrestling Federation. Ο Hogan βγήκε για να του δώσει συγχαρητήρια στον André, ο οποίος έφυγε στη μέση της ομιλίας του Hogan. Σε ένα Piper's Pit, ο Hogan ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με το Bobby Heenan, ο οποίος ανακοίνωσε πως ο André ήταν ο νέος του προστατευόμενος και ο André προκάλεσε το Hogan σε έναν αγώνα στη WrestleMania III για το championship. Στη WrestleMania III, ο Hogan νίκησε τον André the Giant για το WWE championship. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Hogan έκανε bodyslam στο γιγαντόσωμο Γάλλο, ο οποίος ζύγιζε 235 κιλά και τον αποτελείωσε με ένα leg drop.

Στο wrestling Edit

  • Finishing και signature moves
    • The Atomic Legdrop
    • The Axe Bomber – NJPW (χρησιμοποιήθηκε ως signature move στο WWE/WCW) - Καινοτομία
    • Big Boot
    • Running Powerslam
    • Atomic Drop
    • Overhead Gutwrench Backbreaker Rack
    • Body Slam
    • Bearhug
    • Snap Suplex
    • Belly to Back Suplex
    • Vertical Suplex
    • Delayed Vertical Suplex
    • Elbow Drop
    • Superplex
  • Nicknames
    • "The Incredible"
    • "The Fabulous"
    • "The Hulkster"
    • "The Immortal"
    • "The Red and Yellow Warrior"
  • Nickname για τους Fans
    • "Hulkamaniacs"
    • "NWOlites"
    • World Championship Wrestling
      • "American Made" απο τους The Wrestling Boot Band (1994–1996, 1999–2000)
      • "Rockhouse" απο το Frank Shelley (χρησιμοποιήθηκε όσο ήταν μέλος της nWo; 1996–1999)
      • "Kevin Nash/Wolfpac Theme" (χρησιμοποιήθηκε όσο ήταν μέλος της nWo Wolfpac/Elite, 1999)
    • World Wrestling Federation/Entertainment
      • "Eye of the Tiger" απο τους Survivor (January 7, 1984 – November 22, 1986)
      • "Hulk Hogan's Theme" απο το Jim Steinman (1985)
      • "Stars and Stripes Forever" απο το John Philip Sousa (1985)
      • "Real American" απο το Rick Derringer (29 Νοεμβρίου 1986 – 13 Ιουνίου 1993, 4 Ιουλίου 2002, 22 Μαΐου 2003–3 Ιουλίου 2003, 21 Μαρτίου 2005 – 10 Δεκεμβρίου 2007, 24 Φεβρουαρίου 2014 – παρόν)
    • Total Nonstop Action Wrestling
      • "Rockhouse" (Remix) απο το Frank Shelly (2010-2013)
      • "Immortals" απο το Dale Oliver χρησιμοποιήθηκε όσο ήταν μέλος της Immortal, 2010–2011)
      • "Eye of the Tiger" απο τους Survivor (μόνο σε house shows)

Championships and accomplishmentsEdit